Konference

Konference — Vil du gerne være med til at påvirke den politiske dagsorden på medicinområdet i Danmark? Vil du være med til at sætte fokus på et system for udvikling af medicin, der er kørt helt af sporet? Synes du det ville være fedt at mingle med internationale stakeholders til World Health Assembly, eller vil du bare gerne være med til at arrangere nogle fede oplysende arrangementer for dine medstuderende her i København? Den 14. maj holder vi arbejdsdag hvor du vil få en enestående chance for at blive grundigt introduceret til vores arbejde og alle vores spændende planer for året. Vi starter med en introduktion til FNs rapport om adgang til medicin. Vi byder på snacks, hjemmebag, kaffe samt aftensmad.

Date & Time:

Place:
skriv til uaem.denmark@gmail.com

Hosted by:
UAEM

Cost:
Free

UNIK MULIGHED for at blive en del af UAEM (Universities Allied for Essential Medicines)
Hvad enten du er til flash-mobs, debatindlæg, networking med forskere eller grafisk design af plakater, så vil vi meget gerne have DIG som en del af UAEM i København.

UAEM er en tværfaglig, international NGO med danske afdelinger i København og Aarhus. Vi er studerende fra jura, medicin, økonomi, statskundskab, global health og folkesundhedsvidenskab. Vi har eksisteret siden 2001, hvor vi kæmpede for global adgang til HIV-behandling. Vi arbejder med sundhedspolitik og med systemet for udvikling af medicin.

UAEM arbejdsdag 14. maj kl. 12-18. Hvis man ikke kan deltage hele dagen er det helt ok. Skriv til uaem.denmark@gmail.com for tilmelding og læs evt. mere på www.uaem.org

Vi glæder os til at se dig.